Agrofrost vs Shkenca

Agrofrost vs Shkenca [email protected] June 3, 2024
01

Mbrojtja nga ngrica me Frostbuster dhe FrostGuard është një sistem i ri dhe revolucionar. Që nga viti 2001, kur Frostbuster u prezantua në tregun evropian, janë bërë teste dhe janë analizuar rezultatet. Ishte e lehtë të zbulohej se makina ishte shumë efektive, por ishte e vështirë të zbulohej pse ishte kaq efektive.

02

Shumica e shkencëtarëve fillimisht shikojnë inputin e energjisë së sistemit tonë. Bazuar në këtë, ata konkludojnë se sistemi ynë nuk mund të funksionojë. Kjo për shkak se të gjitha sistemet e tjera të mbrojtjes nga ngrica bazohen në ngritjen e temperaturës mbi vlerat kritike. Për shkak se ne përdorim vetëm një pjesë të kësaj energjie, shumica e njerëzve do të thonë se inputi i energjisë është shumë i ulët dhe se është e pamundur të krijohet një mbrojtje e mirë nga ngrica me një hyrje kaq të vogël energjie.

03

Por praktika ka vërtetuar se këta njerëz e kanë gabim. Pra, duhet të ketë një shpjegim tjetër pse sistemet tona janë kaq efikase, duke përdorur input kaq të ulët të energjisë.

- Rrjedha e ajrit të nxehtë të makinerive tona kalon dhe siguron energji aty ku duhet: në lule dhe sytha.
- Daljet e makinerive sigurojnë që rryma e ajrit të mbetet horizontale sa më shumë që të jetë e mundur.
- Ajri me lagështi të lartë ka më shumë nxehtësi latente (=energji) sesa ajri me lagështi të ulët (në të njëjtën temperaturë).
- Ajri me një lagështi të lartë transferon më shumë shëndet (=energji) në mjedisin e tij sesa ajri tharës.
- Lulet e lagura ngrijnë më lehtë se lulet e thata. Pra, nëse mund të thajmë atmosferën, dëmet do të jenë më të vogla. (Një lule e lagur ngrin në -2°C, një lule e thatë ngrin në -5°C)

FAKTET

- Është shumë e rëndësishme të ndizni makinat përpara se temperatura e lagësht të bëhet negative.
- Është shumë e rëndësishme të ndizni makinat përpara se lulet dhe gjethet të mbulohen me ngrica.
- Aty ku përdorim makineritë tona, formimi i ngricave në kopshtin e mbrojtur është më i vogël në krahasim me zonat e pambrojtura.

EKSPERIENCA
Kontradita 1

Është e nevojshme të kaloni me makinat në të njëjtin vend me intervale nga 7 deri në 10 minuta. Në këtë mënyrë, ne krijojmë një luhatje të temperaturës. Në çdo kalim të makinës, temperatura rritet dhe bie përsëri pas disa minutash. Ne kemi bërë teste, duke kaluar çdo 2 deri në 3 minuta në të njëjtin vend, duke shtuar 3 herë më shumë energji dhe duke shmangur uljen e temperaturës midis kalimeve. Pra nuk kishte asnjë luhatje. Rezultati: lulet nuk mbroheshin aq mirë sa kalonin çdo 10 minuta. Kjo ishte gjithashtu një surprizë e plotë për ne, por praktika tregoi shumë qartë se rezultatet ishin shumë më të mira nëse temperatura mund të zbriste midis 2 pasazheve.

Kontradita 2

Normalisht, rreziku i dëmtimeve për shkak të ngricave do të jetë më i madh kur lagështia e ajrit është e lartë. Kur përdorim makineritë tona, shohim se rezultatet janë më të mira kur lagështia është e lartë dhe përkeqësohen kur lagështia ulet shumë. Pra, në përgjithësi, sa më i madh të jetë rreziku, aq më mirë performojnë makinat tona.

Kontradita 3

Testet e bëra në jug të Francës kanë treguar se gjatë përdorimit të Frostbuster, ndërsa temperatura e menjëhershme bëhet më e ulët se temperatura mesatare e 30 minutave të mëparshme dhe e 30 minutave të ardhshme, lagështia e ajrit të ambientit bie në të njëjtën kohë. Koha, ku normalisht duhet të rritet.

Formimi i ngricës çliron energjinë. Shndërrimi i avullit në ngricë jep energji. Kjo energji transferohet në rrethinën e saj, në këtë rast ajrin përreth por mbi të gjitha në vetë gjethet dhe lulet. Rrjedha e ajrit të ngrohtë të makinerive tona, që kalon çdo 7 deri në 10 minuta, i jep energji akullit. Një pjesë e akullit avullon. Pasi ajri përreth të jetë ftohur sërish, do të formohet një rimë e re, duke i dhënë sërish energji të re luleve. Kjo shpjegon pse kemi nevojë për luhatje të temperaturës.