Pse ne jemi më të mirët?
- Helika jonë është më e fuqishmja në treg dhe prodhon shumë më tepër ajër.
- Kulla jonë mund të vendoset dhe vendoset nga një fole elektrike ose hidraulike, e cila e bën instalimin dhe mirëmbajtjen shumë më të sigurt, më të lehtë, më të shpejtë dhe më të lirë. Për ta vendosur lart e poshtë, linjat e drejtimit nuk kanë nevojë të shkëputen (opsionale).
- Motorët tanë janë plotësisht të mbuluar dhe të izoluar.
- Kutitë tona të ingranazheve lubrifikohen me presion.
Makinat e lëvizshme të erës
Djegësit
Nëse shikojmë djegësit ekzistues në treg, vëmë re disa disavantazhe të rëndësishme:
- Efikasitet i dobët për shkak të humbjes së më shumë se 50% të energjisë në djegësit e tjerë.
- Djegësit punojnë me naftë, kështu që ato janë shumë jo miqësore me mjedisin.
- Konsumi është shumë i lartë (deri në 130 l/orë) pra shumë i kushtueshëm për t’u përdorur.
Si funksionon?
Gjatë ngricës së rrezatimit, ajri i ftohtë vendoset pranë tokës ndërsa ajri më i ngrohtë formon një shtresë përmbysjeje sipër. Makinat e erës janë të përkulura poshtë për të tërhequr këtë ajër më të ngrohtë drejt të korrave, duke zbutur dëmtimet nga ngrica. Shtresa e përmbysjes, e vendosur 10-15 metra mbi tokë, mban nxehtësinë e thithur gjatë ditës, vendimtare për mbrojtjen e të korrave. Ndërsa temperaturat bien para agimit, rreziku i dëmtimit të ngricave arrin kulmin, duke i bërë makinat e erës jetike për mbrojtjen e bujqësisë.
Principet kryesore të përfshira janë:
- Heqja e ajrit të rëndë të ftohtë për të parandaluar shtresimin dhe vonuar formimin e ngricave.
- Lëreni ajrin më të ngrohtë të shtresës së përmbysjes për të zëvendësuar ajrin më të ftohtë në nivelin e të korrave.
- Një pjesë e fërkimit gjeneroi nxehtësi ndërsa ajri kalon pranë gjetheve për të zëvendësuar 'lëkurën' e ajrit më të ftohtë të ambientit.
Avantazhet që pajisjet tona disponojnë:
- Të gjitha makinat tona me erë mund të pajisen me një djegës shtesë dhe janë jashtëzakonisht të besueshme.
- Ne përdorim një tufë centrifugale 13″, ku konkurrentët tanë përdorin një tufë 12″.
- Kulla mund të vendoset dhe shtrihet në mënyrë elektrike; kjo e bën instalimin dhe mirëmbajtjen shumë më të thjeshtë dhe më të sigurt.
- Lehtë për t'u mirëmbajtur dhe kosto shumë e ulët e pronësisë.
- Karakteristika të avancuara si fillimi automatik i aktivizuar nga temperatura, menaxhimi i kohës së funksionimit dhe mbyllja.
- Linjat e balancuara të lëvizjes lejojnë dridhje minimale në transmetimin e energjisë përmes kullës.
- Linjat tona të lëvizjes ekzistojnë prej 3 copash, jo 2 dhe kryqet dhe zgjedhat janë 20 deri në 30% më të rënda.
- Ventilatorët tanë janë krijuar për efikasitet maksimal dhe kanë një performancë më të madhe se konkurrenca.
- Kutitë tona të ingranazheve lubrifikohen me presion.
- Mundësia për të montuar një djegës të jashtëm për të rritur efikasitetin dhe kapacitetin, veçanërisht kur përmbysja është e dobët.
Motorrët

- Ford Triton V8 – 5.4 L – 129 hp – propan (makinë lëvizëse erës)
- Ford Triton V10 – 6.8 L – 160 kf – propan (fiks makine e erës)
Ne kemi 4 motorë në dispozicion, dhe gjithashtu mund të ofrojmë një kuti ingranazhi për të fuqizuar makinën e erës përmes PTO-së së traktorit:

- Volvo Penta TAD541VE – 5.13 L – 175 hp – naftë (makine me erë të rregulluar)
- Volvo Penta TAD541VE – STAGE V – 5,13 L – 143 kf – naftë (mobil wm)
Ndërtimi
Kulla dhe motori janë vendosur mbi një themel, i cili është një bllok betoni me përmasa 2m50 x 2m50 x 0m90.
Kur porosisni një makinë me erë, ne do t'ju furnizojmë me një komplet ndërtimi që duhet të vendoset në themelin e betonit.
Ky komplet ndërtimi, pasi të montohet plotësisht, do t'i ketë të gjitha bulonat e ankorimit në vendin e duhur, kështu që nuk mund të bëhet asnjë gabim. E vetmja gjë që duhet të bëni është të hapni gropën, të porosisni beton dhe të vendosni kompletin e ndërtimit. Vetëm sigurohuni që kompleti të vendoset në nivel.
